Salla-seuran jäsenkirje 4/2023
Näytelmäryhmä aloitti kokoontumiset syyskuun alussa Kulttuurirahastolta saamamme apurahan turvin. Ryhmä palkittiin Vuoden lappilainen harrastajateko 2023 -kunniakirjalla ja 1 000 eurolla Kouta-tapahtumassa 5.11. Onnea ohjaaja Sari Sipolalle ja kaikille ryhmäläisille!
Syksy on pitkällä, joten nyt on aika merkitä kalenteriin pikkujoulut, jotka järjestetään vapaa-aikatalo Sallansuussa, Sallantie 4, perjantaina 8. joulukuuta kello 17–20. Kaikkien sallalaisten yhdistysten yhteisessä tapahtumassa on ohjelmassa karaokea, hyvää seuraa ja torttukahvit. Tervetuloa jäsenet!

Seura on painattanut mustia istuinalustoja Salla-seuran vihreällä logolla. Jos mietit mitä antaa (joulu)lahjaksi niin varaathan käteistä mukaan, sillä istuinalustan voi lunastaa pikkujouluista vaikkapa pukinkonttiin kymmenellä eurolla kappale.

Kunnan ja seurakunnan itsenäisyyspäivän juhla järjestetään keskiviikkona 6.12.. Jumalanpalveluksen jälkeen seppeleenlasku ja juhla seurakuntatalolla noin kello 12 alkaen.

Tarvitsemme talkoolaisia järjestelytehtäviin ja tarjoiluun, joten jos pääset paikalle niin laitathan viestiä puheenjohtajalle viimeistään perjantaina 1.12. aamupäivästä.

Seuran vuosikokous pidetään Sallansuussa lauantaina 3. helmikuuta kello 12. Esillä sääntömääräiset asiat. Etsimme uutta puheenjohtajaa ja aktiivisia hallituksen jäseniä, joten tulethan paikan päälle!

Kiitoksia kuluneesta vuodesta 2023, hyvää joulunaikaa ja menestystä vuodelle 2024!